HITZALDIAK: Amara eta Egian BasHerri Taldeen aurkezpenak

Kartela deskargatzeko: kontsumo taldeak Amara egia III

One Response to HITZALDIAK: Amara eta Egian BasHerri Taldeen aurkezpenak

  1. anarro says:

    Kaixo: Anarro naiz.Zuen bilerako albistea irakurri dut eta joaterik ez dudanez, emailez nere buru auekeztea pentsatu dut.
    Ataungo baserritarra,eta haragi ekoizlea. Haragia 5kg-tako paketetan banatzen dut.Larreko izenarekin lan egiten degun kide bat. Nik herri-herriko partiketa egiten dut.Oraingoz hilean behin banatzen dut. Paketetan datorrena hau da: Haragi xehetua, gisatzekoa, zankarra xerra 1ª,2ª eta extra, kostilla eta txuleta bat. Sobratzen diren txuletak 15€-kg saltzen ditut eta solomilloa 22 €/kg. Egian lehendik ere baditut bezero batzuk,eta bi auzoetra joateko ez dut eragozpenik.
    Interesaturik balego ondorengo email edo telefonora zuzendu dezakezute.

    Emaila: igartzate@larreko.com
    Tlf: 669237877 edo 943180261

    Zuen erantzunaren zai gelditzen naiz

    Anarro

Utzi erantzun bat

