TALDE BERRIAK: Oñatiko Taldea

Orria osatzen, barkatu eragozpenak.

Oñatiko lehenengo Basherri Taldea (ortuzabala) martxan dago jada.

Interesatua egonez gero, jarri harremanetan email honetan:

ortuzabala@gmail.com

One Response to TALDE BERRIAK: Oñatiko Taldea

  1. Anarro(Ana Rosa) says:

    Kaixo: Anarro (Ana Rosa) naiz. Ataungo baserritar bat naiz eta pirenaika haragia ekoizten dut.
    ¨”Larreko¨” markaren izenpean saltzen dugun kide bat naiz.
    5kg-tako paketeak saltzen ditugu eta bertan aurkituko dituzu: Haragi txikitua, Zankarra, Egostekoa, Xerra 1ª, 2ª eta Extra, kostilla eta Txuleta bat. Bakiotza hutsean sartuta dago eta ondoren 8 paketetxoak ere berriz hutsean.
    Oñati aldean interesik balego, nik herriz-herriko partiketa egiten dut eta oraingoz hilean behin.
    Harremanetan jartzeko Tlj: 669237877 edo emaila: igartzate@larreko.com
    Zuen erantzunaren zain, Anarro

Utzi erantzun bat

